wtorek, 23 grudnia 2014

Nie mam czasu, drogi panie, bo święta!






Nadeszły nadspodziewanie szybko, że nie zdążyłam się porządnie do nich przygotować. Choć w sklepach trwają już od połowy listopada, u mnie w domu dopiero od kilku dni. Święta, moje ulubione (że tak dodam) wymagają, żeby robić milion rzeczy jednocześnie. 


Zainspirowana wszędobylskimi domkami, postanowiłam sprawić sobie kilka sztuk. Niestety, jak to zwykle bywa, budżet mnie rozgromił, więc zostało mi "diy". Ale są, stoją na komodzie i rozświetlam je od wewnątrz świecami. 


Prezentują się całkiem zacnie, jak na handmade, ale obawiam się, że mogą nie przetrwać do przyszłych świąt. Blok techniczny nie jest jednak zbyt trwałym materiałem, może w następnym roku pokuszę się o jakiś trwalszy papier? Zaś jeśli mowa o świecach, to moje uzależnienie od Yankee Candle daje się we znaki. 


W tym roku zdecydowanie Christmas Wreath i Red Apple Wreath. Ten ostatni pachnie jabłkami, cynamonem i... syropem klonowym, który uwielbiam! W temacie świec jeszcze - znalazłam również przepięknie pachnące świece producenta Aura.


Rzeczywiście pachną zimowym lasem - śniegiem, świeżością i igliwiem. W sam raz na święta! Prócz tego, rzecz jasna, nadeszła pora na tworzenie kartek, które wręczam osobiście wraz z prezentami. Część z nich została wysłana pocztą już dawno, ale kilka sztuk wciąż znajduje się w moim posiadaniu. 


 Pierniczki były kolejne na mojej liście "things to do". 



Oczywiście w całym tym świątecznym rozgardiaszu nie możemy zapomnieć o chwili relaksu. Najlepiej z zimową herbatką, ciepłymi bamboszami i ulubionym swetrem.


A teraz, korzystając z okazji, chciałabym życzyć Wam wesołych, spokojnych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia, pełnych brzuchów w Wigilię i powodzenia w nadchodzącym roku! :)




Mała Mi.




22 komentarze:

  1. Też piekłam w tym roku pierniczki :) Ale było z tym roboty...
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam zdjęcia Twoich pierniczków, są świetne! :)

      Usuń
  2. O jeja, te domki są ekstra! Podziw, takie proste (przynajmniej się wydają), a takie ładne :D pierniczki też gites!
    Wesołych Świąt kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodkie bambosze! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi w tym roku nie chciało się robić pierniczków :-). Rok temu i tak każdy dbał o masę ciała i stały z 3 miesiące :-D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poniekąd zazdroszczę, u mnie znikają w zawrotnym tempie ;)

      Usuń
    2. u nas jabłecznik tak znika:)

      Usuń
    3. U mnie tak było w dzieciństwie ;-).

      Usuń
  5. ja w tym roku przez robotę tylko będę jeść xd rodzina w większości piekła sama;p

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam takie piekne ciasteczka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie wszyscy pieką słodkości a mnie nabiera się ochota :D

      Usuń
  7. Bardzo chciałam mieć domek z piernika, niestety, robić sie nie chciało, a w końcu i pieniedzy pożałowałam na gotowy. Teraz zachwycam się Twoimi domami, za rok spróbuję takich dekoracji, Twój artykuł już sobie zapisałam, dzięki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podchodziłam do nich, jak pies do jeża, ale okazały się zadziwiająco proste w wykonaniu :)

      Usuń
  8. bardzo przyjemne zdjęcia! masz rację, przed świętami było niezłe zamieszanie, co roku obiecuję sobie, że będzie na spokojnie, ale jak na razie nic z tego nie wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń
  9. szybko przyszły...a jak szybko poszły...

    OdpowiedzUsuń
  10. O, fajnie, że sama robisz kartki ;) To dużo fajniejsze niż smsy z życzeniami!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierniczki pięknie wyszły. ;] Musiały być pyszne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczęśliwego nowego roku kochana! Oby 2015 był o wiele lepszy! :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...