środa, 31 grudnia 2014

Żeby w Nowym Roku....






Moi drodzy!

Nie pozostaje mi nic, jak tylko przeprosić za potężne zaległości i obiecać poprawę w Nowym Roku. A także życzyć Wam wszystkiego, co najlepsze, najzdrowsze, najmocniejsze i najpiękniejsze! W praktyce jednak chciałabym życzyć Wam, Kochani, żeby w nadchodzącym wielkimi krokami Nowym Roku... nikt Was nie wkurzał! :).

Z pewnością zobaczymy się już w dwa tysiące piętnastce, więc życzę Wam również udanej zabawy sylwestrowej i ogromu radości z celebrowania, że nadchodzi nowe, lepsze, ciekawsze!

Pozdrawiam znad parującej kawy!
Mała Mi.


P.S. Macie jakieś noworoczne postanowienia? :)

15 komentarzy:

  1. Ja chcę w 2015 przeczytać jeszcze więcej książek niż w 2014 i 2013 :))
    Dobrego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Też mam taki plan, ale póki co jeszcze trochę jazd przede mną. W każdym razie, powodzenia, Leonie! :)

      Usuń
    2. leon póki co ma stracha bo instruktor mu nie odpisuje ;p

      Usuń
  3. A ja muszę dopiero pomyśleć, co zrobić... ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie! Pomyślności! :)

      Usuń
    2. Tak naprawdę to chyba byłabym najszczęśliwsza, gdyby spełniło się moje jedno marzenie. Ech... ;]

      Usuń
  4. Wszystkiego dobregoooo! :D
    Zaległości w pisaniu postów hmm no mogę Ci ostatecznie wybaczyć:P aczkolwiek brak mi ziołowej serii, Twój blog to zdecydowanie jeden z moich faworytów - rzetelnie, konkretnie, piękne zdjęcia, także na 2015 życzę Ci dużo weny do blogowania!
    Ja nic nie postanawiam, ale chcę pomału wprowadzać pewne zmiany. Dziś poczyniłam pierwszy kroczek i usunęłam konto na facebooku i więcej czasu (który mi zjadał facebook) chcę poświęcić spotkaniom z ludźmi w realu, prawdziwym przyjaźniom...fb to takie "bezpłciowe rozmowy", iluzja życia. A w tym roku chciałabym żyć 'pełniej' :) pozdrawiam! O, idę sobie kawę zaparzyć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ mi miło! Ziołowa seria wróci już niebawem :). Fejsbuk to zdecydowanie największy pożeracz czasu, staram się ograniczać, ale zobaczymy jak wyjdzie w tym roku :)

      Usuń
  5. Jeju, jaki ciekawy blog! Jak będę miała więcej czasu to na pewno trochę poczytam, bo bardzo interesujące wpisy tu widzę :) I śliczny szablon, bardzo mi się podoba! :3
    A co do noworocznych postanowień... Mam tylko jedno: żyć zgodnie z własnym sumieniem.
    A poza tym zamierzam odpuścić sobie wielkie postanowienia, bo to nie ma sensu skoro i tak mam ich nie spełnić. bu :c
    Pozdrawiam! I wspaniałego 2015 życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję zacnie! Też jestem kiepska w spełnieniu postanowień, ale ciągle mam nadzieję, że tym razem mi się uda ;).

      Usuń
  6. Kochana chyba u Ciebie trafiłam do raju, bo kocham lawendę a u Ciebie jest tak fioletowo... :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oby był szczęśliwy i bez stresów :) .... ja nie mam postanowień one się tworzą z dnia na dzień : ]

    OdpowiedzUsuń
  8. życzę wielu sukcesów w nowym roku ;) i dużo pozytywnej energii ;)
    Jakieś postanowienia mam i jak się uda je zrealizować to może się pochwale ;)
    Pięknie tu u Ciebie i baaardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...